Σε αυτό το βίντεο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα του ερευνητικού έργου ODOS-HMRT μέσω μιας άσκησης ασφαλείας πλήρους κλίμακας που πραγματοποιήθηκε στην οδική σήραγγα του Βοτονοσίου της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. την 1η Δεκεμβρίου 2021.
Στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος ΟΔΟΣ που διενεργείται με τη σύμπραξη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ, του ΕΚΕΦΕ-Δημόκριτος, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και της ΤEKMON GEOMATICS με Επιστημονικά Υπεύθυνο τον Αναπληρωτή Καθηγητή της Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ Κωνσταντίνο Κηρυττόπουλο, θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά ημερίδα για την
Ενημέρωση Φορέων - Ενδιαφερόμενων Μερών
για θέματα ασφάλειας οδικών σηράγγων
μέσα από τη διάχυση των ευρημάτων του έργου ΟΔΟΣ
την Πέμπτη 09/12/2021 και ώρα 10:00 - 13:00
Δείτε το πρόγραμμα της ημερίδας εδώ και δηλώστε τη συμμετοχή σας στη φόρμα που ακολουθεί προκειμένου να λάβετε πρόσκληση για τη σύνδεσή σας στη διαδικτυακή ημερίδα.
Οι οδικές σήραγγες πολλαπλασιάζονται με ιδιαίτερα γοργούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια στο ελληνικό οδικό δίκτυο. Σύμφωνα με τελευταίες μελέτες η Χώρα κατατάσσεται πλέον στις πρώτες 5 θέσεις στην Ευρώπη σε αριθμό οδικών σηράγγων που ξεπερνούν τα 500μ. Η συντριπτική πλειοψηφία των ελληνικών σηράγγων έχει κατασκευαστεί εντός της τελευταίας δεκαπενταετίας με τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και προδιαγραφές. Παρά το γεγονός ότι η ασφάλεια των σηράγγων έχει αυξηθεί σημαντικά λόγω των σύγχρονων απαιτήσεων κατασκευής, οι γνώσεις των χρηστών για την οδήγηση εντός σηράγγων υπολείπονται ακόμα του επιθυμητού.
Στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος ΟΔΟΣ που διενεργείται με τη σύμπραξη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ, του ΕΚΕΦΕ-Δημόκριτος, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και της ΤEKMON GEOMATICS με Επιστημονικά Υπεύθυνο τον Αναπληρωτή Καθηγητή της Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ Κωνσταντίνο Κηρυττόπουλο, διενεργήθηκε ευρεία έρευνα για τις γνώσεις των χρηστών οδικών σηράγγων του ελληνικού οδικού δικτύου. Στην ομάδα του ΕΜΠ για τη διενέργεια της έρευνας των γνώσεων των χρηστών οδικών σηράγγων κύριο ρόλο είχαν οι ερευνητές κα Ελένη Γκούμα, Δρ Παναγιώτης Ντζερεμές και Δρ Γεώργιος Χατζηστέλιος. Η συλλογή των δεδομένων έγινε μεταξύ 01/10/2019 και 31/12/2019.
Το δείγμα της έρευνας ήταν 1402 Έλληνες οδηγοί, εκ των οποίων 1220 (87%) άνδρες και 182 (13%) γυναίκες οδηγοί, με το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτώμενων να είναι μεταξύ 26 και 55 ετών (78,2%). Επιπρόσθετα, στην έρευνα έλαβαν μέρος 148 (10,6%) επαγγελματίες οδηγοί.
This special issue in JTTE will accommodate extended versions of papers that will be presented in ESREL’s 2021 special session entitled “Risk management for the design, construction and operation of tunnels” after further peer review process of JTTE.Although papers presented at the ESREL 2021 conference will be given priority, other papers are also welcome in the special issue.